Dr Karolina Kotorowicz-Jasińska, założyciel i dyrektor zarządzający, jest doświadczonym trenerem, który od wielu lat pomaga nauczycielom języka angielskiego maksymalizować ich potencjał. Jako metodyk w szkole podstawowej, opiekuje się zespołem anglistów oraz prowadzi szkolenia z różnych dziedzin dydaktyk. Regularnie obserwuje zespoły klasowe, tworzy programy wspierające rozwój kompetencji językowych we wszystkich klasach, czuwa nad doborem podręczników oraz form i metod pracy. Karolina jest autorem wielu publikacji metodycznych oraz podręczników szkolnych. W swojej pracy stara się stosować wyniki najnowszych badań z dziedziny edukacji, które umiejętnie przekłada na język praktyków.
Czym zajmuje się w zespole?
› obserwacje zespołów klasowych
› strategiczne planowanie działań edukacyjnych na poziomie lekcji, modułu, semestru i roku szkolnego
› indywidualizacja procesu kształcenia
Dr Anna Kiszczak jest adiunktem w Katedrze Językoznawstwa Angielskiego i Ogólnego w Instytucie Neofilologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, gdzie prowadzi zajęcia specjalizacyjne i seminaryjne z zakresu dydaktyki nauczania języka angielskiego. Od wielu lat Anna jest współautorką programów nauczania modułu dydaktycznego, który kompleksowo przygotowuje studentów anglistyki do podjęcia pracy w zawodzie nauczyciela.
Anna jest doświadczonym opiekunem praktyk metodycznych, podczas których obserwuje studentów w trakcie ich pierwszych zmagań przy tablicy oraz inspiruje młodych nauczycieli w doskonaleniu warsztatu pracy.
› praca z tekstem i trening strategii uczenia się
› wykorzystanie tekstów kultury w rozwijaniu środków językowych
› wdrażanie elementów zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego
Dr Małgorzata Krzemińska-Adamek jest trenerem z wieloletnim doświadczeniem, autorką materiałów dydaktycznych, ekspertem w dziedzinie testowania oraz egzaminów zewnętrznych. Od wielu lat współtworzy arkusze egzaminacyjne. Pracuje jako adiunkt w Katedrze Językoznawstwa Angielskiego i Ogólnego w Instytucie Neofilologii UMCS. W swojej karierze akademickiej poświęciła się nauczaniu słownictwa, a także kwestiom związanym z tworzeniem narzędzi pomiaru dydaktycznego. W pracy dydaktycznej Małgorzata prowadzi zajęcia z dydaktyki języka angielskiego na wszystkich etapach edukacyjnych, przygotowując tym samym studentów anglistyki do pracy w zawodzie nauczyciela.
Czym zajmuje się w zespole?
› przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych
› techniki nauczania i uczenia się słownictwa
› tworzenie testów, ocena osiągnięć i diagnoza kompetencji językowych
Dr Grzegorz Śpiewak jako kluczowy trener i naczelny doradca ds. metodyki nauczania w
międzynarodowym wydawnictwie językowym kieruje zespołem trenerów oraz zarządza
ogólnokrajowymi projektami edukacyjnymi. Jest współtwórcą i dyrektorem programowym projektu YOUNGSTER, nagradzanego za koncepcję wyrównywania szans edukacyjnych.
Grzegorz od lat prowadzi działalność jako doradca i konsultant programów i środków
dydaktycznych oraz metod nauczania, a także jako weryfikator kompetencji kadry dydaktycznej placówek publicznych i prywatnych wszystkich szczebli. Grzegorz jest współtwórcą autorskiej koncepcji nauczania języków obcych w szkole podstawowej Eureka, w której stale wspiera zespół językowców.
Czym zajmuje się w zespole?
› innowacyjne programy aktywnej nauki języka angielskiego
› doskonalenie umiejętności poprawnej wymowy
› budowanie świadomości językowej uczniów